Dobro došli u posjet virtualnoj izložbi 1. D razreda Očuvanje kulturno-umjetničke baštine glagoljaškog nasljeđa Hrvatskog primorja iz predmeta Hrvatski jezik u provedbi Škole za život!

Vrijedni učenici 1. D razreda uspješno su ostvarili istraživačko učenje i projekt Očuvanje kulturno-umjetničke baštine glagoljaškog nasljeđa Hrvatskog primorja iz predmeta Hrvatski jezik u provedbi Škole za život 

DOBRO DOŠLI U POSJET VIRTUALNOJ IZLOŽBI 1. D RAZREDA OČUVANJE KULTURNO-UMJETNIČKE BAŠTINE GLAGOLJAŠKOG NASLJEĐA HRVATSKOG PRIMORJA IZ PREDMETA HRVATSKI JEZIK U PROVEDBI ŠKOLE ZA ŽIVOT!

NAPISALA: Tina Udović, prof. mentor 

Poštovane kolegice i kolege, učenici i roditelji, posjetitelji mrežnih stranica Građevinske tehničke škole u Rijeci,  

dobro došli u posjet virtualnoj izložbi 1. D razreda pod  nazivom Očuvanje kulturno-umjetničke baštine glagoljaškog nasljeđa Hrvatskog primorja iz predmeta Hrvatski jezik nastaloj kao dio istraživačkog učenja u projektnom tjednu Škole za život. S obzirom na predsjedanje Republike Hrvatske Vijećem Europske Unije (1. siječanj-30. lipanj 2020.), ovogodišnji projektni zadatak povezali smo i s ulogom, položajem i značajem glagoljice kao dijela europske kulturne baštine. Promišljajući navedenu temu i provodeći istraživačko učenje, vrijedni učenici su nakon usvojenih obrazovnih ishoda te povezujući usvojeno znanje s predmetima struke (dizajner unutrašnje arhitekture), osmislili skice ideja i zamisli kao svoj kreativni i istraživački doprinos projektu. Priloženi radovi nastali su na temelju  istraživačkih pitanja (Na koji način očuvati kulturno-umjetničku baštinu glagoljaškog nasljeđa Hrvatskog primorja? Kada biste imali priliku predstaviti najstarije pismo Hrvatske, kako biste ga predstavili? Što biste kao poklon na temu glagoljice kojeg biste izradili prema vašoj ideji odnijeli u jednu od država EU ili svijeta?) te prema kreativnom promišljanju i izboru vrijednih učenica koje su u priložene radove unijele usvojeno znanje, samostalno promišljanje problemskog zadatka i odgovora na istraživačko pitanje. Učenice 1. D razreda su rabeći digitalnu tehnologiju proučavale i analizirale glagoljicu, njezin razvoj i povijest, glagoljaške spomenike i rasprostranjenost glagoljice, razvijajući interes za kulturnu baštinu, glagoljaške spomenike i razvoj glagoljice u Hrvatskome primorju te primjenu ideja u kontekstu svoje struke (dizajner unutrašnje arhitekture). Želimo Vam ugodan obilazak virtualne izložbe vrijednih učenica 1. D razreda! 

Uradak Nie Lović
Uradak Leone Bucalije
Uradak Veronike Benzie
Uradak Dore Šunić
Uradak Vanesse Grežine
Uradak Katje Kušić