Čabecedom do poznavanja čakavštine otoka Raba

Zainteresirane, vrijedne učenice Karolina Cecilija Krstaš i Gaia Rose Gerovac, 3. D u sklopu projekta Čakavština va mojen kraju predmeta Hrvatski jezik provele su iznimno složeno dijalektološko istraživanje čakavštine otoka Raba

Čabecedom do poznavanja čakavštine otoka Raba

UVOD NAPISALA: Tina Udović, prof. savjetnik

VIDEOZAPIS I PLAKAT: Karolina Cecilija Krstaš i Gaia Rose Gerovac, 3. D

Kako svoje vršnjake i širu javnost zainteresirati za posebnosti i vrijednost zavičajnog govora, rapsku čakavštinu? Tim su se složenim dijalektološkim pitanjem u sklopu projekta Čakavština va mojen kraju nastavnog predmeta  Hrvatski jezik (voditelj projekta: Tina Udović, prof. savjetnik) tijekom čitave nastavne godine bavile učenice Karolina Cecilija Krstaš  i Gaia Rose Gerovac, 3. D, odlučivši osmisliti, provesti i predstaviti iznimno složeno dijalektološko istraživanje čakavštine otoka Raba. Učenice su, želeći izraditi i predstaviti poseban rječnik, u svom istraživačkom radu tijekom višemjesečnog istraživanja marljivo i savjesno prvo prikupljale riječi karakteristične za rapsku čakavštinu. Nakon složenog dijalektološkog istraživanja i primjene problemske nastave, učenice su osmislile videozapis i plakat kojim rapsku čakavštinu predstavljaju svojim suučenicima, vršnjacima te jednako tako i široj javnosti. Složeni, autentični rječnik rapske čakavštine kao rad učenica također je dio stalnog postava učeničkih izložbenih radova – plakata, specijalizirane učionice za Hrvatski jezik. Čestitamo učenicama na ostvarenom iznimno složenom i vrijednom dijalektološkom istraživanju te originalnom predstavljanju istraživanja, videozapisu i plakatu!